1ste week Sydney - Reisverslag uit Clandulla, Australië van Debby Arts - WaarBenJij.nu 1ste week Sydney - Reisverslag uit Clandulla, Australië van Debby Arts - WaarBenJij.nu

1ste week Sydney

Door: Debby

Blijf op de hoogte en volg Debby

21 Juni 2017 | Australië, Clandulla

Hallo allemaal,


Ondertussen ben ik al weer bijna 16 weken Down Under en heb ik een aantal keren geprobeerd hier wat te schrijven maar ik kon het telkens niet plaatsen, wat blijf ik toch een technische held ;). 


Na een lange reis bij m'n hostel, Wake-up aangekomen op zondagavond.

Op maandag zijn we begonnen met een city walk en een info session, een lunch at daling harbour en savonds drankjes en happjes bij side bar. (Hele diverse maar leuke groep trouwens)


Dinsdag Sydney harbour catamaran cruise met een bbq aan boord en de saaie bankzaken geregeld.
Woensdag travel and work info session en vervolgens zijn we voor 3 dagen vertrokken naar basecamp, in het bos met huiskangaroe Josie, posim hagrid en allerlei reptielen en andere beestjes die ik liever niet alleen in het donker tegen kom :p.

Donderdag Sandboarding & bushwalk (flinke wandeling maar een schitterend uitzicht).

Op Vrijdagochtend vol goede moed de Dolphincruise maar helaas zonder dolfijnen. Savonds weer terug in Sydney drankjes en hapjes @sidebar.

Zaterdag avond kroegentocht (ja ik weet het, klinkt als veel drankjes maar ook dat moet gebeuren en daar komen toch veel sociale contacten van :) )

Zondag een wandeling van 3uur langs verschillende stranden met als eindpunt Bondi beach :)
Ondertussen had ik mij al om laten praten om op maandag te starten met een Surfweek (5dagen) @7 mile beach, zo'n 2uur van Sydney.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debby

Actief sinds 07 April 2010
Verslag gelezen: 1221
Totaal aantal bezoekers 10102

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 04 Maart 2018

Australië

10 April 2010 - 18 Juli 2010

Shanghai World Expo

Landen bezocht: