Australië - Reisverslagen van Debby Arts - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslagen van Debby Arts - WaarBenJij.nu
Australië

De reiskriebels hebben me dan toch weer ingehaald. De knoop is doorgehakt, de huur is opgezegd, ontslag is genomen, tickets en toebehoren zijn geboekt en ook de backpack en wandelschoenen mochten niet achterblijven.
Mijn laatste werkwerk is aangebroken en volgende week zaterdag 4 maart vlieg ik dan eindelijk naar Sydney, Australië en kan het avontuur beginnen. Met mijn werkvisum mag ik een jaar gaan werken en reizen in dit prachtige land.

Hier alvast de planning van mijn eerste week:
Maandag Sydney City Tour
Dinsdag Sydney Harbour Cruise
Woensdag BaseCamp
(met ondertussen Josie een tamme en nieuwsgierige kangoeroe)
Donderdag Sandborden
Vrijdag Dolfijnencruise
Zaterdag Sydney Party Night
Zondag Sydney Beach Tour

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2017

1ste week Sydney

22 Februari 2017

Australië
Debby

Actief sinds 07 April 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10108

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 04 Maart 2018

Australië

10 April 2010 - 18 Juli 2010

Shanghai World Expo

Landen bezocht: