ongelukje zit in een klein straatje? - Reisverslag uit Shanghai, China van Debby Arts - WaarBenJij.nu ongelukje zit in een klein straatje? - Reisverslag uit Shanghai, China van Debby Arts - WaarBenJij.nu

ongelukje zit in een klein straatje?

Door: debbyarts

Blijf op de hoogte en volg Debby

04 Juni 2010 | China, Shanghai

hey mensen,
denk dat bijna iedereen het al op mn hyves heeft gelezen maar heb toch weer een beetje ongeluk gehad twee weken geleden ben ik naar het werk heel ongelukkig maar kei hard gevallen en iedereen die mn geluk een beetje kent weet dat dit niets goed voorspeld:s
vervolgens heeft iemand een plastic tasje laten vullen met ijs om te koelen wat ik dan ook flink gedaan heb. vervolgens in de taxi en naar een van onze 2shanghai helden.die vervolgens met mij naar een health iets is gegaan waar ze foto's hebben gemaakt en het dus gebroken bleek te zijn:( ik moest eerst 5dagen met een spalk en verband lopen en toen kreeg ik pas gips waar dus eerst weer foto's gemaakt moesten worden(die ik wel mee naar huis kreeg) van mn baas mocht ik ook niet komen werken voor ik zoiezo gips had.want m'n eerste vraag was namelijk aan de dokter wanneer kan ik weer werken haha. en vandaag moest ik weer terug naar het ziekenhuis voor een checkup alles zit goed ik moet gewoon rustig aan doen en dan hou ik er ook niets aan over:D
Wat het werken betreft kijken nu extra veel chinesen mij aan ze vinden het erg interressant schijnbaar:P een meisje vertelde mij dat een man had gezegt dat hij het dus niet normaal vond dat ik aan het werk was dat was best wel ziek want ik was nog jong en ik moest rust hebben haha okay weten we dat ook weer. Ik zeg: zolang wij nederlanders ons werk nog kunnen doen, doen wij dat:P echte bikkels(a)

ik heb hier nog maar zo weinig geschreven dat ik geen flauw idee heb wat ik er neer moet zetten moet ik het over de eerste weken hebben,over het bezoek van maxima en willem of balkenende of liv tyler.of toch meer over het stappen de rare/vreemde mensen, de karaokeavond met buddy's de tripjes naar de fabrikmarket waar je bijna alles kunt laten maken(heb nog maar 3 jurkjes laten maken:)over mn verjaardag of mn bezoek aan de tempel, de massages manicures en pedicures over de toers die we nu moeten gaan geven, mn eerste beoordelingsgesprek,de flyingkeepposision:) ik zou het niet weten. ik kwam er vandaag achter jongens het is nog maar 6 weken and then back on the airplane to the netherlands bye bye happy street,time flies before you kwow it,it past by.

welruste lieve mensen en tot snel;)
xusjes uit het verre oosten

  • 05 Juni 2010 - 08:28

    Samira:

    Heeej Deb, word tijd dat we weer eens een drankje gaan doen!!! hihi Tot heeel snel!

    Liefs Samira

  • 06 Juni 2010 - 19:31

    Nicole..:

    ben benieuwd na al je spannende verhale schat mis je ma nu schiet t op:p
    dan kunne we weer ouderwets same partye:d

    love you

  • 17 Juni 2010 - 18:56

    Vivian:

    maar maar debke toch!
    wat een pech..
    Ik zie dat je avontuur er al bijna op zit, gaat snel he!
    spreek je gauw als je terug bent!
    succes nog daaar!

    liefs vivian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Debby

Actief sinds 07 April 2010
Verslag gelezen: 623
Totaal aantal bezoekers 10111

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 04 Maart 2018

Australië

10 April 2010 - 18 Juli 2010

Shanghai World Expo

Landen bezocht: